MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Träningsvärk

Publicerad 2013-08-26 13:53:12 i Vardagslivet

Min röv har fått uppleva träning för första gången på 5 år snart. Det blev en chock.. (Haha)
efter nu 2 veckors övningar för hela kroppen har jag visst snubblat över några som oanat gav röven en omgång den sent skulle glömma. Skönt var väl det,  nu är hela mittenpartiet på kroppen i full träningsvärk och det gjorde att jag fick upp motivationen ännu mer. Gumpen och ben får nu vila från intensiva övningar idag så inriktar jag mig på mage idag och rumpa/ben imorgon igen. gårdagen fick sig en omgång på armar=)

Det här är hus skoj som helst.=)
Men än så länge ligger jag på väldigt mild skala.  men roligt är det och resultat ger det.
jag fortsätter med mina PW.s 10 km om dagen ca. väldigt gött. mycket kvalitetstid med min älskade samtidigt.
kan prata om allt mellan himmel och jord. skönt att ha honom i mitt liv igen. Var lite vilse där ett tag när vi var ifrån varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela