MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vi har fixat

Publicerad 2013-09-17 18:34:34 i Vardagslivet

Idag har vi varit i skola och på dagis. Därefter var jag och fixade med Josef lite o hans kribb:)

Lagom till det var dags att hämta barnen, hämtade upp Liam, körde inom mormor och tittade när hon städade/tvättade lastbilen och Liam fick åka med en runda:)

Sedan åkte vi inom Willys och därefter hämtade jag upp Max på fritan.

Hem och lagade mat, och tvättade av skor och ytterkläder som var väl lekta i. Under tiden var nerkissade sängkläder o tvätten och Oj Oj Oj vad jag fixar på en dag!!! Det är helt sjukt. Nu ska maten dukas av, sen möter jag upp min man och Arvid för en kvälls promenad och avkoppling:)

Älskar mitt liv. Mår så bra med mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela