MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Blö

Publicerad 2013-09-03 19:28:37 i Vardagslivet

Vilken dag. Kämpar på. Borde ha städat undan hör hemma och svär varje gång jag passerar hallen över att jag ej äger ett skoställ :/ skor överallt. Kommer man sedan in i rummet så är där kläder överallt, trotts att vi faktiskt har garderober! Så är inte helt säker på att ett skoställ kommer att fungera :)

Idag har varit en jobbig dag. Mår inte dåligt. Men har varit matt och seg .
Suttit nu ikväll och kollat på filmer från när barnen var små. Mycket kul .. Mysigt och trevligt:) så små och söta:)

Max frågar mig ofta om vi inte ska få en bebis till till familjen och jag svarar alltid att nej, jag har ju dem. Men dem vill ha ett syskon och jag får hålla tummarna att Mattias skaffar fler barn med nån en dag.

Själv är jag färdig på den biten även om en bebis hade varit super mysigt och älskvärt .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela