MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Totalt trött

Publicerad 2013-08-05 17:20:58 i Vardagslivet

Somnade kl 19 igår. Sov som en klubbad säl i 12 timmar. Är helt borta idag med. Har massor att ta tag i här hemma men ser fram emot att få gå och lägga mig med barnen ikväll igen. Ibland behöver man bara få sova.

Har grejer överallt i huset. Vet att jag skulle kunna få ordning och snyggt på 15-20 min men jag orkar verkligen inte nu. Så ska försöka göra lite mat nu. Sen ska vi förbereda oss för sängen .. Hela familjen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela