MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Gick ej att ligga in

Publicerad 2013-08-16 08:22:11 i Vardagslivet

Vet ej vad som var fel igår men det har ej gått att ligga in på bloggen :/

Igår var jag och Max i skolan (min skola) Liam åkte lastbil med mormor. På kvällen åkte Max och jag med Josef till Karlshamn och kollade på när han och Stoffe spelade på hotellbaren. Mycket trevligt . Väl hemma i stan igen var vi på biljard en runda och lämnade in kvitton till kontoret och Max han lyckades tjata till sig att få spela biljard .. Så en sväng biljard blev det innan vi kom hem.

Såklart han det bli trött och gnälligt i bilen påvägen hem sen även om det handlade om 2 min.

Lite bråk och gnäll och sen i säng.
Idag blev det sovmorgon till 8. Så nu har vi brotom och sen iväg för att gå i skolan igen innan vi tar helg :) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela