MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vissa människor

Publicerad 2012-11-19 19:05:31 i

Vissa människor sätter sitt avtryck, sin stämpel på ens livskarta. Jag har nyss gått in i en ny fas. Lämnat bakom mig det som skavt och inte passat och samtidigt insett vad jag tyckt så mycket om men som för andras bekostnad smutsats ner.

Jag är färdig med skitsnacket som ni står för. Ni får fortsätta på egen hand. Jag känner att jag har annat på gång.
Jag är helt . 100% ärlig när jag säger nu att **** är en person som gjort mig sjukt stolt. Hon är idag en förebild för många och jag mår bra av att det gått så bra för henne.

Jag har suttit i umgänge som så länge pratat illa om henne och samtidigt varit falska med det, jag har präglats utav deras erfarenheter och deras fördomar . Men tagit steget ut. Och bildat mig en egen åsikt. Dessa tjejer som hamnat i skitsnackets stråk. Underbara tjejer. Precis som de flesta tjejer faktiskt är.


Kvinnor måste sluta smutskasta varann.
Jag har i min period i "fel" krets halkat med och varit lika dålig på detta själv. Men jag är färdig nu. Inser mitt misstag, mitt felsteg och ber om ursäkt. Jag vet att du! (ni) är fantastiska.

Min nya era ska handla om att tycka om sina vänner. Visa att man älskar sina vänner och ställa upp för dem.
Ni är viktiga för mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela