MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fått igång telefonen

Publicerad 2012-11-21 18:39:59 i

Ny telefon. iPhone 5 vit. Snygg bekväm.
Trivs väl rätt okej. Alla nummer är borta så skicka gärna ett mess med ert namn i så lägger jag in numrena igen:)

Idag har jag haft lite röj här hemma. Flyttar om mindre om en månad och Liam fyller år om en vecka. Börjar bli dags att hämta upp kartonger och börja röja:)

Jag efterlyser flytthjälp. Har lånat lastbil så vi tar allt i ett ända lass. Skönt och planen är att det ska bli den 15 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela