MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Min tolkning på det

Publicerad 2011-05-02 12:57:23 i Vardagslivet


Får ingen luft, Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort, Dom andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full Du är för ung Jag ser dig prata med hör inte ett dugg
Letar mig ut Blinkande ljus Andas, andas allting snurrar runt 






Dom stänger men ingen bryr sig Blir blind när alla lampor lyser Mm, det här är värt att dö för Jag tror mitt hjärta blöder Jag är så svag Ger dig en kram Jag ser den ringen men har inget val Vi går på rad Sotiga barn Barfotafötter genom hela stan Åh nej Nu ser du mig Jag måste rota i väskan efter mod Jag är så hög Jag kunde dö För jag kan göra det som ingen gjort Som ingen gjort Dom stänger men ingen bryr sig Blir blind när alla lampor lyser Mm, det här är värt att dö för Jag tror mitt hjärta blöder
Blir blind när alla lampor lyser Mm, det här är värt att dö för Jag tror mitt hjärta blöder Åh, kom vi sover över Jag följer med dig hem ikväll För jag vill inte vara själv Jag följer med dig hem ikväll Jag följer med dig hem ikväll För jag vill inte vara själv Jag följer med dig hem ikväll Vill inte vara själv Blir blind när alla lampor lyser Mm, det här är värt att dö för Jag tror mitt hjärta blöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela