MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Har en jobbig period

Publicerad 2011-05-09 10:27:47 i Vardagslivet

Kanske är detta sista dagen på denna trista jobbiga period..
kännt mig ensam och därför varit ute o ränt för att söka b ekräftelse..
inte haft orken för att ta tag i min situvation och mitt hem, den trygga plats för mig o mina barn är ett ända stort råttbo.
men idag vänder jag det.. jag tar tag i och arbetar mig igenom det idag..
har skrivit nationella prov i engelska idag.
igår tog jag ett viktigt beslut angående mitt liv. och lever för att de ska bli bättre nu...
jobbig dag.. önska någon kunde dra mig i benet  ut ur detta.. men de händer inte.
så "upp i stepp"..


skolarbeten.. folkus..
de e bra för det ger relationen till honom det andrum han behöver..
hålla rent o snyggt och hitta på saker med mena barn.. dessa 5 veckor som e kvar kan jag väl klara av??
ska ta o använda mig av bloggen för att släppa på känslorna lite..
jag kan göra detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela