MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Man ska vara Så stark jämt,. Visa sig själ...

Publicerad 2010-11-07 22:06:18 i Vardagslivet

Man ska vara Så stark jämt,. Visa sig själv så strong och oberoende.! Men jag är trött. Vill inte hålla på såhär längre, låtsas vara lycklig i min ensamhet. För det är jag inte . Verkligen inte,. Jag är redo för nästa steg . Jag vill dela resten sv mitt liv med någon!! Så från och med idag ska jag leta efter honom . Vet ni någon som kanske är the one för mig så skriv ett mail. För nu ska jag vidare i livet.. Det där med att det kommer, det kommer!! Det FUNKAR inte !!! Jag vill inte spela lycklig längre.

Kommentarer

Postat av: Ante

Publicerad 2010-11-08 10:29:57

Du behöver inte leta längre... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela