MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sitter på Jobb.

Publicerad 2010-03-23 10:06:01 i Vardagslivet

Det regnar som fan idag..
Vad hände med Våren??

Ajja..
Det är inte hela världen med lite regn..
Men Blåsten skulle jag gärna vara utan..

Till Något helt annat!
Jag smorde mig med brun utan sol igår..
Blev minsann riktigt brun.. Men min Ena (vänster) hand blev lite väl mörk..
Tvättade nog inte den så noga som jag borde ha gjort efter smörjningen...
Hursom Helst.. Så ville jag Bara få fram det där med Lukten..
Det Luktar ju Faktiskt Väldigt Mysko När man har Brun uan sol.
Luktar rent ut sagt förjävligt på huden..
men nu har det verkat sina 8 timmar.. Så ska hem o duscha såfort jag kan..
Brukar minsann Bli bättre dåå..


och Till änu en helt annan sak!
Inatt Var en Sjutsikkens Natt.
Blev väckt Vid Flera tillfällen Av massor av olika Personer.?!
Varför en MåndagTillTisdagsNatt??
Första gången 00.24 : Liam Trillar ur sängen. (in och stoppa om honom igen)
Andra gången Ringer telefonen  kl 01.00 
då var det Emma Som ringde. Utomlands Ifrån
och tänkte inte på att vi hade natt minsann..=(

sen 02.52 ringer det igen..
och jag svarar nog i sömnen.
Då jag kommer på mig själv med att prata  efter en stund..^^

05.30 Så vaknar liam Igen.. Då ska Mr Minsann inte sova mera..
Så jag bär med mig honom in till mig Och Stoppar ner honom brevid mig..
Och typ 40 min senare somnade han om..
Men då var det ju dags att gå upp igen minsann..

Ja.. Så sliten är jag idag..

men Jag ser fram emot dagens Spännande händelser?!
Ajja.. Något positivt,.. För min Mammas Skull..!
Nu Ska jag Blanda Färg..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela