MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vaknade med ett skrubbsår?!

Publicerad 2010-01-19 11:50:00 i Vardagslivet

Natten har varit förädisk,..
Igår mådde jag rent ut sagt pyton,..
hlet körd ner i botten,..

När jag väl kom isäng och legat o vridit mig ett bra tag så somnade jag och drömde fruktansvärda mardrömmar,.
Drömde bland annat att jag ramlade hela tiden,.. Och när jag vaknade ( för att min fot värkte) otalga gånger under natten så såfort jag somnade började drömmen om där jag slutat ..

när mamma kom och väkte ig vid 07.00 så hoppade jag in på toa och såg till min förvåning att jag hade ett skrubbsår på knät??
Inget blödande men ett skrubbat så att huden skavts av o de va rött lixom svedt!
konstigt,..

Ajja,.. dagen har gått undan,.. Började dagen med min Acctivia som vanligt,.. sedan en halv blodgrape

och nu till lunch lätt kokt brocoli och stekt hallumni.
mams,..

nu värker oten och jag ska ta en tablett och vila en stund,.
jag verkligen längtar efter att bli av med gipset o kunna göra saker igen,..
Kuna bära på barnen,..
kunna åka vart jag vill,.. köra bil.. Gå på stan,.. gå ut och dansa,.. Börja träna igen,,..
Massor man vill göra.. =)


Nu ,.. vila.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela