MalinBorglin

Det här funderar jag på!

snusk!

Publicerad 2010-01-04 22:18:55 i Vardagslivet

undrar var folk tänker,..

tittar på komando snusk på 3an,..
snuskigt skitigt i en lägenhet med gammal mat och kattavföring överallt!!

blörk,.. nej tack det saneringsjobbet hade jag inte klarat av!!



min fot verker,..
ska klara mig tills torsdag innan jag ska in till ortopeden igen,..
vet inte vad dom ska göra då,..
men det ska bli skönt att få lagt om benet!!
det kliar, svider,. bränner och värker!!!


imorgon blir det lugnt,.. precis som idaag!
jag har träningverk i armhålorna av krykkhoppandet!!
även vänster ben är  redan trött,.. och höger höft som fich sig en smäll i fallet!!
stakkars krille som får lyssna på mitt gnäll;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela