MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mina Mina Mina!

Publicerad 2010-01-03 19:27:15 i Vardagslivet

jag är hemma,..
Sov uruselt inatt,..
eller ióm det räknas som natt??

Gjorde svinont,..
men upp som en fura och tejpade en påse runt gipset (med hjälp av krille)
Och in i duschen,..

OOOH underbart,..
Hoppade i kläder sen tog jag den jobbiga turen på krykkor bort till mamma,..
kan ju inte precis köra ,. haha

fick träffa mina Älskade barn,.. tyckte dom växt hur mycket som helst,..
Och de va helt Underbart att Få slänga armarna om dom Igen,..
Vi har lekt hela dagen,.. jag e helt slut nu,.. Har fått dem i säng och funderar starkt på att själv gå o lägga mig nu,..

har massor att göra dock,.. både tvätta och plocka undan,.. Men det går inte riktigt bra,.. faktiskt,..
Btw! Så är Max helt omöjlig,.. han har levt efter pappas regler nu och e helt odräglig,.. lyssnar inte på mig,..
gör inte som man säger och tar sig friheter tt hämta vad han vill och göra vad ha vill när han vill..
Så detta kommer att bli tufft,.. Men jag ska nog kunna lykkas få honom på banan Igen..
nu sover dom,,.. och jag säger Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela