MalinBorglin

Det här funderar jag på!

jag kan inte sova. Vill verkligen.

Publicerad 2010-01-19 23:58:58 i Vardagslivet

0-4c45e8f7d0fa40d7c3fa63a778387ece.png

jag kan inte sova. Vill verkligen. Men kan inte. Har inte ont. Bara kryper i mig. Tänker för mycket . Snusar runt i sängen och kommer inte till ro. Det har hänt mycket grejer denna veckan . Särskilt idag. Och i mitt horoskop stod det att veckans sämsta skulle bli onsdag. Jo tack. Jag känner det nu. Kanske kommer jag berätta för er senare idag. Vad som hände denna onsdag som mitt horoskop förutspott skulle bli så hemsk. Det är rörigt i mitt lilla huvud iallafall. Behöver lite lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela