MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trevlig Lördag!

Publicerad 2010-02-06 10:48:53 i Vardagslivet

Morgon,..
Eller Förmiddag.!

Vi kom nyss hem,.. Och dagens planer är att bara leka och mysa,..
ikväll sitter jag ensam,. Med Barnen såklart,..
men lagom tills Melodifestivalen börjar så har ju småttingarna somnat..
Vi ska fika lite nu ,.. om en pytteliten stund,. sen blir det att sova middag för Liam.
Då vill max helst se på en film undertiden,.. och jag har lovat honom att få lov att välja film själv, medans jag lägger Liam.!!

så ser våran dag ut,.. lugn och skön=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela