MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Städat och Gjort nytta Idag

Publicerad 2010-02-04 18:08:38 i Vardagslivet

hey

ja idag har jag gjort lite nytta,.. började med att jag röjde lite blandd kläderna på mitt rum..
och sen gick jag över till badrummet ,.. torkade av och damsög hela lägenheten,..
och plockade lite här o lite där,..
Max och Liam Sover hos Mormor ikväll..
så här sitter jag o myser för mig själv..
eller inte för mig själv , bellami är ju här,..

se om man får besök ikväll kanske ^^

skriver mer senare..
eller imon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela