MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Pennor!

Publicerad 2010-02-22 10:05:18 i Vardagslivet

Oh Idag känner  jag verkligen att jag skulle vilja åka till En målarshop och införskaffa mig ritblock ,.. papper i massor och pennor i olika kattegorier.
skulle även vilja ha tid att bara sitta ner och just rita,..
men det går inte när man har två små sjuka hemma..
får nog ta o sätta mig en stund på fredag när barnen åkt,..
och bara få vara i lugn o roo..


Liam han dansar idag,..
han går hela tiden nu,.. Han har lärt sig hoppa och dansa,..
så han ställer sig upp,. klappar händerna och gungar i knäna.. och skrattar hysteriskt..
sötnows..
kul.. men pratandet går sakta ... inte många ord...
mamma pappa hej,.. blomma ,.. traktor,.. titta .. lampa ,. strumpa.. boll.. lite annat kanske.. men han och andra sidan förstår allt man säger til honom och nikkar instämmande om han vill ha något..
får väl se hur det går...


Imorgon skulle jag åkt till malmö men fick ställa in.
pga att max är en sjukis...
men Onsdag har jag arbetsintervju.. och den tänker jag inte missa..


Jag skulle ha jobbat på firman idag,.. men eftersom båda barnen är hemma så gick det inte som planerat..
illa.. med dom klarar sig nog ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela