MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Naglarna

Publicerad 2010-02-06 22:45:03 i Vardagslivet

Hey,..

Ska gå o lägga mig alldeles strax!
imorgon ska jag vara hos Irma Kl 10
Fixa mina naglar,..
Hade jag haft en kamera just nu så hade jag lagt upp en före bild ikväll..
kanske gör det från mobilen sedan.
så får ni en efter bild I morgon ..


På tal om imorgon!!
Imorgon Söndag.. Ska jag ta steget Och stänga Av !
Sluta Vara paranoid?!
sluta Tro för mycket om mig själv..
För det är när man släpper kontrollen,.. Som man blir bränd??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela