MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Melodifestivalen 2010

Publicerad 2010-02-05 08:41:11 i Vardagslivet

Ja,..
Imorgon startar det,.. det går igång!!
melodifestivalen 2010 ,.. är ni laddade?
haha det ända jag ser fram emot är Månsan!!
nej men de kan väl vara intressant,..
eftersom jag ändå spenderar min sista Lördag Hemma med mitt tunga ben,..
Så ska jag såklart titta på "skiten"  :P
kanske Ha Lite LördagsFestival Mys Med Anders, göran Och Ove (min "tre apor" box med vin)
och bara njuta,..
Välkommen om ni känner er manad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela