MalinBorglin

Det här funderar jag på!

melodi

Publicerad 2010-02-06 20:34:48 i Vardagslivet

Nr 3,..

Linda med you´r making me HOT HOT HOT...
NEJ,... Hog gör ingen Het iallafall,..
Ingen höjdare,.. Snälla ge henne en bedövningspil Och släpa henne av senen,..
och Paljett bodyn,.. den hade varit het,.. UTAN fransarna!!!


melodi nr 4
pain of soulvation
hett Med vit linne och Slitna jeans,..
Långt hår är jag ju en sukker för..
Låten i sig var skön och berörde,.. Som hårdrock kan framkalla i vassa fall..
Hos Mig,.. Jag tycker väl inte att de Är en låt som passar att representera Sverige.
Men jag trivdes rätt bra i soffan med att titta på framträdandet!
Man njöt och tänkte efter lite extra!
gillade den faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela