MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max Önskelista

Publicerad 2010-02-15 19:46:05 i Max & Liam

Max fyller år den 26 februari..

och nu sitter vi i soffan och pratar om vad han önskar sig,..

1. en leksaks lyftkran som man lyfta bilar med
2 en grårosa fåtölj
3. Grävmaskin.
4. ett fiskespö
5. en dator, (haha nu börjar det likna något)
6. Tårta.
7. tramp traktor.
8.nosing (noshörning)
9.haj
10. En Blå jacka! och en gråsa med
11. en höna och en gris
12 en sköldpadda
13. en ödla
14. ett faaarliit lejon
15 en farli björn.

16. en brandbil
17. Duplo lego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela