MalinBorglin

Det här funderar jag på!

MarsMånad

Publicerad 2010-02-18 10:04:35 i Vardagslivet

Mars månad kommer att bli super,..
vi närmar oss våren..
Alla serier har säsongstart på tv,..
det kommer förhoppningsvis sluta snöa och man kan bara blikka frammåt mot sommaren^^
jag verkligen längtar tills man bara kan öppna dörren och låta dom små springa ut utan strumpor och skor..
och förhoppningsviss så springer LIAM lika fort som max då med..

igår hände det.. jag åt en semla..
Mamma hade köpt så vi gjorde själv..
max och liam fick med varsinn.. dom var inte så stora.. utan alldelsess lagom..
och fy vad mätt jag blev.. helt svullen..
men de va gott... velat ha en sedan innan jul när dom började sälja dom så smått..

idag ska jag på Cotchmöte på Arbetsförmedligen..
känns inte alls motiverat,.. men kan ju in o luncha med mamma som jobbar på Körskolan idag..
trevligt..


Imorgon ska jag och max åka till malmö.. köra gamlamormor till hårfrissan och medans hon är där ska vi gå på toys r us ^^ max drömm land,..
där ska han själv få välja ut sina födelsedags pressenter från Mamma Och Mormor..
sen ska vi åka o hämta Gamlamormor igen för att sedan ta med henne och hennes katt hem till kristianstad.

På lördag ska vi ha kalas..
Ett Max och Malin Födelsedags kalas.
ska bli trevligt.

Ska ta o ringa Pappa och farmor idag. och meddela tiden för kalaset.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela