MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag Barnkalas

Publicerad 2010-02-20 13:22:37 i Vardagslivet

idag skulle familjen komma
och fira Max på hans 3årsdag!
med snöovädret gjorde så att alla
ställde in.
tråkigt men så blir det ibland.
så just nu sitter jag här med mina små barn...
massor med ballonger,..
massa gott,.. och bara väntar.
lion och mika kmmer om en stund och
barnen får iallfall lekt av sig lite,..

det jobbigaste är att berätta för max '
att alla som han väntat på i en vekka
inte kommer förrens om två veckor till...
men förhoppningsvis går vekkorna fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela