MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hissa & Dissa

Publicerad 2010-02-15 09:36:47 i Vardagslivet

Jag vill Hissa Och Dissa Idag,..

För jag smorde mig med brun utan sol i fredags morse..
igen i lördags och en sista gång i ansiktet och halsen igår kväll innan jag gick och la mig,..
och jag är 75% fräshare idag,.. brun och det är hääärligt med färg,..
nu längtar jag till sommaren,..

Dagens HISS = Brun Utan Sol.

Dagens Diss går till snön,..
Vi har haft massor med snö..
och jag har haft två veckor med snö än er andra här nere..
eftersom jag spenderade två första snöveckorna i  norrland och där va de massor massor av snö.
så när jag kom hem därifrån så var jag nöjd^^
men då började det minsann snöa här med,.. och sedan dess har det bara kommit mer o mer,..
6 veckor på krykkor i snön fick mig att lessna,.. och nu,.. gipsfri.. så är det fruktansvärt smärtsamt att vandra omkring på det ojämna snötäckta gatorna..=/


Dagens DISS = Snö efter 8 veckor konstant snöande

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela