MalinBorglin

Det här funderar jag på!

GoodNight Lovers!

Publicerad 2010-02-14 23:07:00 i Vardagslivet

Säger Godnatt..
Med en Behaglig doft av gammeldags vanilj I hela Lägenheten..
Liam har fått sista rundan med hostmedicin och sover jätte bra nu,..
likaså max som samlar in alla sina nappar under sig när han sover,..
var nyss inne och klappade på dem...
stoppade om dom och berättade hur mycket jag älskar dem..
känns alltid så skönt när dom kommer hem,..


Så nu I en renbäddad säng,.. ska jag krypa ner o bara njuta,..
somna in helt underbart,,..
och hoppas på att min fot är bättre imorgon..

GoodNight lovers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela