MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon

Publicerad 2010-02-17 09:41:52 i Vardagslivet

Inatt har jag sovit kasst.
vaknat konstant,..
han lixom mollande värk,.. typ som mensvärk igen??
aaah,.. ont i huvudet,.. förkyld,.. halsen och allmänt hängig,..
hela dagen igår frös jag som ett djur,..
förstår inte varför de bara snöar o snöar o snöar,.. vi har väl aldrig haft så här mykke snö så här länge??
jag saknar våran skånska vinter,..
faktiskt...


förklaringen till mittg svaga jag är nog att jag enbart åt en kycklingsallad och en alevobar och drack varmt vatten med citron på kvällen,.. men jag hade så ykke för mig så de blev inte mer,..

idag ska jag tillaga mig en bit LAX till lunch,..
mamma köpte i fiskdisken igår..=)
mams..


ska ringa sjukhuset nu,.. om en liten stund,..
och sen ska jag ta o stoppa in en maskin tvätt.
sen slänga mig på soffan med många filtar,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela