MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon Världen

Publicerad 2010-02-14 10:20:23 i Vardagslivet

Hey,..
Idag Alla <3 Dag!!
och mina små hjärtan kommer hem ikväll...
Mitt andra Hjärta är ute och fääär..
har ingen aning om var eller om eller när ,..


"you  don´t love me like you say you do.
you don´t want me the way that i want you!"



lyssanar på min hemma mys mapp.
och det är john legend - satiticfaction.
just nu,.. men dagens låt måste bli
john mayer - friends lovers or nothing.!!


happy valentins day everyone!!
Puss på Calle såklart!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-14 17:34:12

är du ihop med calle kristiansson? :D

snälla, du kan väl skriva ett inlägg om det?

om ni är ihop eller inte :)

tack!:)

älskar din blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela