MalinBorglin

Det här funderar jag på!

friskråkarn, Frispråkig

Publicerad 2010-02-06 20:55:27 i Vardagslivet

Melodi nr 7
Rapande frispråkarn - singel
Jag förväntade mig mycket
Håkan beckman .
Het!!  nej! men rösten är något att gilla,. Kändes konstigt med en låt i detta stuk?!
Men jag gillade det! Jag är singel,.. jo tack vi förstår det,..
och han viftar Järnet med handen,..  tror ni att han är singel?
för i såfall så är han nog det ikväll med^^


melodi nr 8 Salem
I love salem al fakir
han e grym,.. men vad ger han oss ikväll..
keep on walking!  Rösten får mig att smälta,..
men låten fångar mig inte,..  men jag kommer nog att trivas när den spelas på radion.
Jo men jag tycker att den är bättre än mykket annat ikväll..

Det framstår nog klart!! att jag tyckte nog inte att förta deltävligen var någon höjdare,..
Men jag Tror att Ola är safe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela