MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Finlir

Publicerad 2010-02-13 11:00:33 i Vardagslivet

Mitt ben skulle mykket väl kunna vara av trä..
jag går som enn gammal gubbe med träben,..
stel  och "tramp tramp"
det värker lite,.. och träningsvärken i vaden är olidlig just nu,..
men med lite vin i kroppen ska de nog gå bra,..
kommer inte i några klakkaskor eller stövlar med smala skaft..
så ikväll  blir det den lilla svarta och Uggs till.. haha
 men va gör man inte..


Ikväll blir det iallafall party..
jag ska berätta för er imorgon hur jag mår då...
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela