MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ensam hemma 4

Publicerad 2010-02-10 17:31:06 i Vardagslivet

Ikväll bara sitter jag här..
lugnt,.. tyst,.. funderar,..
jag har nya gardiner btw.!
dom tackar jag mamma för..
tur jag har henne,.. inte sant??

Barnen har åkt till sin Pappa.
jag har nyss gett mitt ansikte lite kvalitets tid,..
scrubb , olja och renjöring med fukt. känner mig som en babyrumpa om kinderna.
skulle behöva vaxa ögonbrynen men de får vänta,.. har inte pengar att lägga på det nu,.. så jag plockade lite innan,.. får plocka lie var dag nu. så e det nog fin fint tll lördag.!!

tänkte att jag skulle låna mammas hetvattenstvätt och städa lite imon,..
om det skulle kunna gå för sig..

ska in på ellos.se o spana efter en matta med.. kanske man hittar något hett^^
ensamheten är perfect ibland.. bara få vara... skönt,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela