MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Cellprover

Publicerad 2010-02-10 15:14:48 i Vardagslivet

Idag fick jag mina provsvar igen..
dom har utvecklat sig,.. nu vet jag att cellförändringarna är i livmoderhalskanalen??
okej,.. och även att jag ska in på sjukan igen för att ta nya provbitar till labbet,..
kan dom göra något åt det isället för att bara skikka mig fram och tillbaka..

jag hatar det,.
det är ett enda slarv.
jag oroar mig massor och det känns som att dom inte tar mig på allvar?!

nu ska jag sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela