MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Besviken på Mig själv

Publicerad 2010-02-06 19:34:53 i Vardagslivet

Idag Är jag besviken på mig själv,..
Och det gäller inte ballerina kladkakan (3 st) som jag åt till theèt  Nä vi Fikade Med Carro och Alva,..
För dom förtjänade jag^^

men Det har med min Mobil att göra..
Lovade ig själv att låta bli den och inte skicka det där smsèt ..
Men nog fan varr jag där och pillade och skickade iväg ett för en stund sedan..
Fan ,.. fan fan fan..

Svag är man,..

Iallafall.. nu har vi städat undan här hemma..
Borstat tänderna på Max och liam,.. satt på pyjamasar och Liam Har nyss somnat för Natten,..
Max sitter kvar i soffan och myser med Mig.
han ska strax Också i säng,..
men han e ju storebror, då får man vara uppe lite längre.
Själv sitter jag hä o bara andas,..
Ska ut o spana lite kläder på nätet När Max somnat,..
Se om jag kan beställa något nytt,..
De  är tomt i Garderoberna känns det som^^

"Jag har fastnat För Ett Par Ögon"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela