MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Barnen är hemma igen!

Publicerad 2010-04-25 19:38:23 i Vardagslivet

Skönt när dom är hemma igen..
Dom kom hem .. vi snakkade lite skit..
dom badades och sen åt vi varma makkor..
nu ligger dom för natten..
jag sitter i soffan tittar på gossipgirl..
har ont i underlivet^^ haha..
Saknar sällskapet av det andra Under:t
Helgen var bra..
Clach of the titans igår.. Bio.. bra film.. mykke spännande..
snygga skådisar^^ viktigt ju..
Massa mys med min mika.. såklart..
Sefter bion drog vi till harrys satt o kollade på folk.. svepte ett par öl..
trevlig kväll.. vi vandrade vidare och tog en bit att äta och åkte med bussen vid kvart i 2..
en bra kväll..



Idag har jag solat lite...
varit på ljusparty...
solat lite till
försökt äta grillad korv..
nu sitter jag här o degar i soffan..
jag mår inte riktigt hundra...
e lite nere..
mår dåligt..
kan inte sätta fingret på vad det är..=/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela