MalinBorglin

Det här funderar jag på!

BÅSTAD tur&retur

Publicerad 2009-10-20 12:20:59 i Vardagslivet

Igår kväl vid kl 19.00 åkte jag och Älskade klitofer till Båstad...
Han skulle titta på en bil vi funderat på att köpa...
Det tog lång tid att hitta ut på vischan o vi var framme vid halv 9 på kvälllen...
Det var kul.. rätt skönt att åka iväg bara han och jag... det var ett tag sen..
han tittade läääänge länge på bilen och har nog inte än bestämt sig....
får se vad han säger om det nya Projectet...
sen får vi se om Han Och ag kanske ska HAHA öva oss lite på Bilkörning Med GPS.. för vi Lyssnar då jäklar i att inte på gumman i burken inte=)


Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela