MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Till farmor och Farfar

Publicerad 2009-11-04 21:50:28 i Vardagslivet

Pratade Med Min farmor och Farfar innan idag ...
Vi pratade om deras bil och jag lovade att ringa tillbax ikväll...
Vi åkte till verkstan vid kl 7 och sen glömde jag bort mig i allt skruvande o polichande...
När vi åkte hem var kl 21.00 och jag tänkte att nu är det för sent...
Pappa sa innan idag att det skulle bli dåligt väder i sk¨åne imorgon att jag inte borde köra då..
Men jag kollade väderkartan nu och det såg prima ut...
så om ni läser detta Kära Farmor och farfar så kommer jag och överlämnar eran bil imorgon..
Jag och Liam... Vi Kör efter att vi lämnat Max På dagis.. Vid Kl 10.00 Så jag ringer er imorgon på morgonen..
Och medelar... Ifall ni ej hunnit läsa detta...
Handbromsen är fixad... Och det andra med så gott det går.. Och vi anser oss nöjda nu..
med kalla Fingrar ;P hehe

hoppas ni blir nöjda med.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela