MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mamma!!

Publicerad 2009-11-03 13:59:33 i Vardagslivet

Liam Lär sig så fort nu...
Han börjar säga Mamma..
Han kan High Five.. Och Han Går omkrinbg med saker och om man håller honom i handen...
Härligt...

Idag är det svinigt kallt..
Jag har så mycket att göra men inte någon ork..

Igår fixade vi fäärdigt farfars spoiler...
Mycket nöjd blev jag... så nu e den påmonterad och polerad...
ska se om handbromsen blir klar idag med...
det har varit många hinder för oss..

Vi har kämpat med Dåligt väder.. Kall lokal.. krockande av bilar och barnpassning...
men nu ser jag ljuset i tunneln.. o jag skulle aldrig ha klarat det utan min krille =)


Imorgon ska Krille På Arbetsintervju.. I Malmö...
Spännande... Se om han får det kanske ... då har vi ju ett tryggt kort...
sen väntar jag bara på svaret  från mitt håll med... Sen kör vi hårt i ett år innan vi börjar planera vidare...=)
Längtar..
Vi har det så bra ihop=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela