MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Igår Farsdag!

Publicerad 2009-11-09 10:55:33 i Vardagslivet

Hej..

Igår var det farsdag..
Mamma och jag hade en egen dag tillsammans..
Vi åkte till Ikea.... Hade jätte mysigt
Köpte nya handukar och grejer till Badrumet...
Och så fyllde vi på Ljusföråden inför julen..=)

vi hämtade upp tessan och barnen påvägen hem..
Sen åkte vi o handlade på willys..
Väl hemma igen städade o skrubbade jag toaletten..
satte in de nya prylarna o hängde upp det nya drapperiet..
Det blev väldigt mysigt..
fin fint...

idag ska jag vika kläder..
slänga in i garderoberna.. hänga och lägga in i gardroberna..
Tvätta och torka med tvätt.. Lägga undan allt...

Sen ta fram stora Gardinlådan.. ska fram mer juliga/vintriga gardiner..=)
Och ljuskoppar och sådant..
ska pyssla med mossan/lingonriset och kottarna jag plockade igår..
göra det mys mys...


;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela