MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag Söker Jag Fker Jobb

Publicerad 2009-11-18 12:40:48 i Vardagslivet

Jag är hungrig...
Vägrar att äta....
Mina Clementiner är slut... Hade bara en kvar idag...
Liam Har varit på inskolning.. och hunnit sova en stund  Sen vi kom hem..
Jag måste söka några jobb till idag..
Hade tänkt fråga om någon vill gå på bio med mig...
Ska höra med kristofer om vi ska kolla på 2012 på fredag...


jag pratade med Mika i  40 minuter  .. telefon tid det.. kändes bra.. längesen vi hade så länge på oss...
fick ut en massa..
planerade en del... planerade lite.. fick ut lite skvaller.. Ja det behövs då o då...


jaja.. fortsätter fixa...

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-11-18 16:35:55

Johan var o tittade på¨den i lördags han tyckte den var riktigt bra, jävligt jobbigt att sitta still i 2 timmar o 40 minuter bara säger han :) (Träsmak i baken )- säger han :)



Hoppas ni gillar den. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela