MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Grattis pappa. ! :-)

Publicerad 2009-11-15 12:40:22 i Vardagslivet

Ja. Ett stort grattis till min pappa som fyller år idag . Igår var vi i malmö på kalas. Matilda fyllde 20 år och pappa fyller 52 år idag. .. Mycket trevligt med god mat och jätte trevligt att träffa dom allihopa igen. Max for omkring och lekte med alla barnen och hade jätte skoj. Kul. Nästa gång blir när liam fyller ett år i slutet av november. .. :-) nej nu ska jag fortsätta bygga lego med max och liam. Skriver mer sedan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela