MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Friday

Publicerad 2009-11-27 09:24:05 i Max & Liam

Japps...
På söndag fyller Liam År,...
Ett år,.. Min lille Kille...

stora gossen nu,..
han e ¨så söt,.. imorse satt vi o diskuterade en strumpa,.. Han sa titta,.. och jag sa strumpa,...
så gick det några omgångar sendan sa jag, var ska man ha strumpan Liam?!
och han tittade sig omkring o sen satte hen den lilla röda baby strumpan mot min fot o sa ; daaaa..
=) ja Liam strumpan ska vara på fossen,... vart är din fosse?? Då sa han titta o satte strumpan mot sin egen fot=)
så söööt,..

mitt mamma hjärta svämmar över,..=)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela