MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Blev ändrade Planer

Publicerad 2009-11-20 18:08:28 i Vardagslivet

Imorse åt jag En Acctivia,.. yoghurt 116 Kcal
Och en Klementin 34 Kcal


Senare blev det ingen Lunch,.. Straffade mig själv lite
Köpte Istället En Loka När jag och mika Filkade och Föll såklart dit så det smällde,...
En kaka (apelsen snitt Och Svå teskedar negerboll (får jag säga så??)
min tabell säger mig att det är samanlagt 60 Kcal Och de va inte alls bra,...


nu efter träningen åt jag en skål tonfisksallaad,... 100 kcal 
 så dagens 320 kcal  bra jobbat,...


se vad bion ger för  synder,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela