MalinBorglin

Det här funderar jag på!

RävSvans!!

Publicerad 2009-05-27 21:40:38 i Vardagslivet

Glömt beräta för er..
HAHAHAHAAA::.....

Melodifestivalen .. Eurovision Songcontest 2009

Mamma Och Jag Låg På Varsinn Soffa Och tittade när Norges Låt spelades,,*
Och efter en stund Fråna Mamma Mig..

Mamma :
- Vad sjunger Han Egentligen??!

Jag:
- Vadå?

Mamma:
- Ja Vad säger Han Egentligen?!

Jag:
- (börjar sjunga) I´m in Love whit a faritale...

Mamma:
- Att ahn e kär i en Stor Svans??

JAg:
- HAHAHA vaaa?!  nej faritale betyder Saga..  typ...
trodde du typ att han var kär i en rävsvans eller någor??!

Mamma:
- Haha Ja jag tyckte väl att det va konstigt, men det skulle inte förvåna mig.


ENYOY ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela