MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Grey´s Anatomy..

Publicerad 2009-05-27 21:20:47 i Vardagslivet

Ja..
sitter I soffan. Bloggar Och Glor på Gray´s..
E Det Ett vettigt Liv.. Dom har det bättre och romantiskt På Många sätt
men Även Sämre Och Brötigare På Fler Sätt..=) Haha..
Visst Lever vi för Dessa Serier..


Idag har Jag Varit Med Mamma I visnlöv På en Gammal Plantskola Och Köpt chiliPlantor...
köpte två nya Tuffa sorter.. Se Vad det blir av dem=) spännande..

sen hämtade vi Max på dagis Och körde Ut Till Östra Sönnarslöv.. ÖSBAB..
där åt vi Glass Och jag Köpte Mig Ett Eller OSS ett Vittvinbärsträd..
Har velat ha ett sååå Länge.. Jätte Fint Och Högre Än de Flesta på Andra ställen..

På Ösbab hade dom Otroligt billiga Klematisar..
Och Jag blev helt Salig när jag gikk där och tittade..
Tänk om man haft meer plats,... Tänk tänk tänk...

Varit På MVC idag med... Tagit nytt cellprov..
Var där för 3 månader sen och då hade jag cellförändringar ..
så då gör dom om det efter tre månader för att se om det fortfarande är så
och isåfall  ta bort de drabbade partiet..
Så om tre veckor får jag svaret..

Imorgon ska jag plantera och PÅTA i trädgården=)
hääärligt..
Håll Tummarna för finnt väder ;P


Xoxoxo /// Malin
känns skönt att det är gjort... så man får svar på hur det ligger till=)

Kommentarer

Postat av: Emmeline

Publicerad 2009-05-28 18:39:18

Jag hade med cellförändringar när jag gjorde mitt test så ska göra om det om 2 veckor. Är jätte nervös för resultatet. Är inte du det? Eller det är väl bara jag som ska överdriva allt som vanligt :P

Postat av: Malin Borglin

Publicerad 2009-05-29 10:30:02

Jag Var Jätte Orolig I början när jag fick hem de där Pappret som sa att de va cellförändringar.. eftersom då visste man inget..

Men Jag Pratade Med Barnmorskan Och han Förklarade Allt så nu känns det lugnt... Ska skriva ett Inlägg om allt hon berättade om det.. de e lugnt.. du behöver inte vara orolig alls=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela