MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max säger till Mamma

Publicerad 2009-06-12 16:47:01 i Max & Liam

Max - Mamma jag ha ingen aning!
    vet du...

Jag - nej vad vet jag..?

Max- Ingen Anning. Max vill iallafall ha ikka..

Jag- ja Max Jag ska ta lite dricka..
vad vill du ha för nån då?

Max - Vet du? Äpple ikka..

Max springer ut till köket...

Max- Du hjälpa till mej.. Jag Ha sån Äple Ikka!! NU!



Det Nya Är att Han säger Ingen Aning till allt..

Jag - Max fes du..??

Max- Ingen Anning mamma





Mamma koooooom .. NU! Skriker Max På mig Utifrån..
 Jag anade att han hade bus på gång,
så jag grabbade kameran i farten och gick ut i regnet...
Där står han... Max...

Och han e BLÖT!!
Från topp till tå...

Max- Mamma Jag oppa pölevatten!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-12 19:57:23

Awww sötisen! Det är så underbart när dem börjar snacka en massa:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela