MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Liam

Publicerad 2009-06-11 14:07:30 i Max & Liam

Måste berätta Om Liam...
Liam Är snart 7 Månader och i snart en månad har han kunnat stå på alla fyra och gunga lite..
han krälar runt i hela stora rummet.. Tar sig dit han vill..
Ska det gå fort så blir det baklänges krälande
och har han tid på sig o tålamod så går det sagta men säkert framåt...



Sensaste Veckorna ställer han sig på alla fyra men Han trycker ifrån med Benen
och skjuter rumpan/Gumpen rakt upp..
Han finner själv detta väldigt roligt och skrattar så att han håller på att falla samman..=)

Idag nu så har han börjat ta små krypsteg frammåt...
Han har nu på 5 minuter tagit sig 2 meter ca))
Och han börjar bli lite smått förbannad över att det inte riktigt funkar som han önskar att det skulle göra...=)

Härligt...=) får se om vi får någon fin bild på krypandet med...=)



Mina Barn Är Mina Hjärten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela