MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Träligt

Publicerad 2009-07-07 10:54:19 i Trädgård

Ivart fall..
Så glömde jag häromdagen att berätta om mina nya växter..
jag har införskaffat mig två nya clematis  en Love child...
den får gula klockliknande blommor med lila pringar på.. mycket vakker...

Och en Summer snow.. En tysk variant... 
Växer massor och fort..
Får Otroligt massa små vita blommot som håller nästan hela sommaren ut..=)

Oxå Nytt i Trädgården..
En Mörk Lavendel..
Väldigt mörk.. Vacker... Köpte två plantor på fredriksdal..
Mamma hade Läst om den i senaste Tidningen (Trädgård)
Och Den Är inte så härdig..
Så nu återstår o se om man behöver plocka in den över vintern-...

Mitt nya Project är att spana in Asalean...
Jag vet ej varför.. Men jag hade en ilning i ryggraden Om Carros Rodedenron..
Och frågade mamma om Asalean...
Och jag tror att vi misstagit oss på den lilla späda Plantan Fröken Carro Har i sin Trädgård..
Får ta en närmare titt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela