MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Frukost-break

Publicerad 2009-07-29 11:54:22 i Trädgård

Ja...
Nu sitter jag inne o käkar fil med flingor...
Har break..
Helt sönderkörd i ryggen känner jag.. men det börjar arta sig...







Köpte  17 säckar Jord för att fylla Mina Lådor...
Har i 15 säckar nu..
och har planterat om lite.. vattnat .. nu ska det få sätta sig lite sen ska det på mer jord...
Tokigt...

Min Summer snow .. Clematis satte jag ner jämte grinden...
Och Jag har MultiBlue I Lådan längst in vid Brevlådan och I den Andra blomlådan Satte jag Love childen ..
Sen Flyttade jag ut och planterade om Nelly Mosern Vil väggen i krukan.. Och Alpinan står kvar vid andra väggen Brevid tomat och chilisen...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela