MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ätit tomtegröt

Publicerad 2009-12-24 13:08:15 i Vardagslivet

Hej Igen,..

Nu har vi ätit tomtegröt,..
Vi är mätta och belåtna,..

det var massa gott,..

kristofer och ett gäng till gick ut för att åka lite pulka och greja,..
men jag sitter kvar inne än så länge iallafall,.
har åkt på en hemsk förkylning,,..
Skulle förmodligen behöva pencelin ,..
för jag frossar och har ont i huvudet,..
hostar o har mig,..
men det ska nog bli bra tror jag nog,..

God Jul På er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela