MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Trött

Publicerad 2009-08-05 22:09:05 i Vardagslivet

Iallafall.. Trodde jag att det var slut snackat..
Men jag borde väl ha Lärt mig sen Innan..?!
Jaaa. Hennes Såååå Omtänkamma kille ska ju  med få vara med och tykka??!
Klart...
Då börjar han leka Luistig och kommentera Små finurligt  Antydande Annonymt på Booken..
För.. Han har ju inget annat att prata om.. så han blir ju som lykkligast när han får vara med och snakka skit..
Särskillt när det handlar om sakker han inte vet ett skit om...
Eller när han inte i själva värket tänker på sin egen familjs situvation..
På Båda Nära hållen..
Hans Flickvän han nämligen berättat allt om deras Möten.. för mig Innan.. Så jag vet...
Jag vet mer än ni tror..


Och""

JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela